Salı, Haziran 22

Bunch of idiots

Uyuyamadım, şu an İsveç'te, dünyanın en büyük dijital festivali olan DreamHack'teyim. Çoğu festivalde olduğu gibi bunda da uyku alanında uyuyorsun, tek farkı bu alanın kapalı olması (soğukluk açısından bir şey farketmiyor ne yazık ki, burası İsveç, her öğün soğuk).

Bugün festivalin son günü ve her yer toplanıyor, çoğu stand gitti geriye pek bir şey kalmadı, Stockholm'e gidecek olan otobüsüm 8 saat sonra kalkıyor. Uyumaya gittiğimde, bir grup gerizekalı insanları rahatsız etmeye başladı, gözümün önünde uyuyan bir çocuğun yastığını alıp sonra kafasına fırlattılar, ve bana burada da medeniyetin kaybolabildiğini gösterdiler. Ben de gidip onları şikayet ettim, ve uyku alanından çıkartıldılar.

Hep ispiyoncuydum, hala öyleyim =)

İnsanlardan nefret etmeye başladım, herkes o kadar çok kendi derdinde ki, hayat bu kadar "kompleks" olmadığı halde kendi "kompleks olmuş" hayatından çıkamayan insanları sevmiyorum, ve farkettim ki, etrafımdaki insanların çoğu böyle.

Evet benim de çekincelerim var, yapamadıklarım var, mesela danışma da geceleri duran kızı çok tatlı buluyorum ama gidip de bir şey demedim kendisine. Ne de olsa o İsveç sınırları içerisinde yaşıyor, ben ise Türkiye'de.

Kompleksli insanlar hep birilerini eleştiriyor, kendilerine bakıyorlar ya da bakmıyorlar bunu bilmiyorum ama, her şeye muhalefet ve her şeyi ciddiye alan garip insanlar. Hayat bu kadar karmaşık değil gerçekten, bu bir yarış değil, başkalarından daha iyisini yapmak zorunda değilsin bana kalırsa, sadece kendin için iyi olanı yapmalısın başkalarını üzmeden, üzerinden geçmeden..

Öyle değildir belki de, belki de doğru olan en üst seviyeye ulaşmak için hep birilerinin üstüne basarak geçmektir, ama ben öyle bir insan olamıyorum. Dönüştüğüm şeylere bakılırsa, ona da dönüşebilirim zamanla, ama umarım böyle bir şey gerçekleşmez.

Az önce ben hayvan gibi esnerken çocuğun teki gelip fotoğrafımı çekti, belki de dünyanın en komik fotoğrafı olur, ne kadar karizmatik bir insan olsam da, o fotoğrafla hayatım mahvolur, kim bilir, belki yarından itibaren beni nette görmeye başlayacaksınız.

Hayırlısı diyorum =) Bugün gece İstanbul'a dönüyorum, yarın güzel bir uyku çektikten sonra yeni bir hayata başlayacağım, kararlıyım.

0 kişi tuzlamış:

post a comment

 

Bir makarna blog tutarsa © 2009

PSD to Blogger Templates realized by OOruc.com & PSD Theme designed by PSDThemes.com