Cumartesi, Haziran 5

Awakening

582'de takılmış bir gelen kutusu, rengi griden başka bir renge bürünmeyen minik msn adamı, sürekli yenilenen, ama hiç yenilenmeyen sayfalar, ilerliyormuş gibi görünen ama aslında geçmeyen zaman..

Bunu çok yaşadım daha önce, hayatımdaki en mühim şey belirsizlik olduğu zamanlarda geçmiyor dakikalar. Hani beklersin ya telefonun başında çalsın diye, uzun bir süre geçmiş gibi gelir sana geçen her saniye, öyle işte. Ne çalmasını beklediğim bir telefon var aslında, ne de beklediğim bir mesaj, tek istediğim daha yakında olmak, orada olduğunu bilmek, iyi olduğunu bilmek.

Ne kadar bunalım oldu değil mi? Şu an bu moddayım ve üstümden atamıyorum, yatmak istiyorum ama uyuyamıyorum, duymak istiyorum ama arayamıyorum, görmek istiyorum ama gidemiyorum..

Her şey yaptıklarımın sonucu, ve ben hayatımda ikinci kez pişmanım.

0 kişi tuzlamış:

post a comment

 

Bir makarna blog tutarsa © 2009

PSD to Blogger Templates realized by OOruc.com & PSD Theme designed by PSDThemes.com