Cumartesi, Aralık 19

Kissing under the rain

Saat 2 gibi dışarı çıktım, altımda pijama altı, üstümde kısa kollu tişört ve gömlek, elimde bir bardak kola.. Birileri kavga edecekmiş 16-17 yaşlarında devasa bir çocuk, 25-26 yaşlarında birisine kafa tutuyor, ailesi gelmiş çocuğun onu eve götürmeye çalışıyorlar. O yüzden çıkmıştım aslında, çocuğa bir şeyler derim belki diye, içeriden görünen, sadece dışarıda yağmur yağdığıydı, fakat dışarı çıkınca umursamadım, hava o kadar güzeldi ki..

Yürüdüm biraz, Barbaros Bulvarı'nın kenarına kadar geldim, hızla geçen arabalara baktım, tepemdeki ışığa doğru baktım, bana doğru gelen kar taneciklerini aydınlatıyordu, o kadar güzel bir manzaraydı ki..

Ankara'ya geldiğim günü düşündüm, Bahçeli Leman Kültür'e gitmiştik, oradan çıktıktan sonra girdiğimiz sokakta birbirimizi öperken bir anda yağmur yağmaya başladı, ve ben, hayatımda ilk kez, yağmurun altında sevdiğim kadını öptüm. Hâlâ düşündükçe o anın içinde kayboluyorum, yağmur damlaları suratıma vuruyor, elini yüzümde hissediyorum..

Hayat bir lunapark, tek yapman gereken kamikazeden korkmamak.

1 kişi tuzlamış:

UndefinabLe© dedi ki...

Uçuyoruz negzel KAMİKAZE! (=
Ağzını ısırırım.

-EDD'n

post a comment

 

Bir makarna blog tutarsa © 2009

PSD to Blogger Templates realized by OOruc.com & PSD Theme designed by PSDThemes.com