Cuma, Aralık 18

Long Island

Geçtiğimiz günlerde decimaTion (Call of Duty 2 takımım) tayfası olarak Küçük Beyoğlu'nda buluştuk. Benim doğal olarak çok feci (yaklaşık olarak 7 saat falan) geç kaldığım buluşmaya vardığımda zaten herkes içtiğini içmiş durumdaydı. Şans eseri (!) BC'de oradaydı onunla da barışmış olduk bu vesileyle.




Ben her zaman yaptığım gibi Long Island istedim Küçük Beyoğlu'na gittiğimizde. İlk Kaanla beraberken içmiştim, Long Island günü vardı, ben Kaan ve Arda beraber gidip üçümüz de içmiştik, orada yarattığı etkiyle sürekli içtiğim bir şey haline geldi. Gerçi KB'ye de sırf Kaanla giderim normalde ama bu sefer de ben seni aldattım kanka sori.

Ben Long Island isteyince bütün tayfa (öhöm; Selçuk, Sarper, İlker, Furkan, Serkut, Ethem) şaşırarak ne olduğuna baktı, ben onu içtikten sonra da kalktık. Aradan günler geçti, herkes Sakarya'ya gitti ben çalışmak zorunda olduğum için gidemedim falan. Sonra biraz önce Selçuk bana efsane bir olay anlattı, bakınız aşağıda kendisi;

Sakarya'da okuyan Selçuk, gittiği barın içki portföyünün ne kadar geniş olduğunu öğrenmek üzere Long Island'ı hatırlar ve barmenden ister, Zıbar isimli efsane barımızın barmeni Selçuk'a cevap verir; "Abi bir bakayım şarkı listesine, varsa çalarım"

Selçuk'un bunu anlatmasıyla son 30 dakikadır falan yarılmış durumdayım.

Bilmeyenler için, bu bahsettiğimiz içki Long Island Iced Tea olarak geçer, Ice Tea ile zerre kadar alakası yoktur, içindeki malzemeler ise mekana göre değişiklik gösterse de genel olarak; Rom, Cin, Tekila, Vodka, Şeker, Portakal aromalı bir malzeme (Bazen Fanta, bazen Triple Sec, bazen portakal nektarı), Limon, ve Kola'dır, nadiren Viski de içerebilir.

Not: İçki kültürüm geniş değil, sadece içtiğim kadarıyla biliyorum =)

0 kişi tuzlamış:

post a comment

 

Bir makarna blog tutarsa © 2009

PSD to Blogger Templates realized by OOruc.com & PSD Theme designed by PSDThemes.com